'Roberto Carlos volgend seizoen Ajacied' - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van jeffrey - WaarBenJij.nu 'Roberto Carlos volgend seizoen Ajacied' - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van jeffrey - WaarBenJij.nu

'Roberto Carlos volgend seizoen Ajacied'

Door: Jeffrey

03 April 2006 | Nederland, Opmeer

Het Spaanse El Deportivo Mundo meldt vandaag dat Ajax voor volgend seizoen Roberto Carlos heeft vastgelegd. De wereldbekende Braziliaanse linksback zou de opvolger van Juanfran moeten zijn, die tot nog toe niet kan imponeren. Ajax is al een tijdje bezig om nieuwe routine en ervaring te halen. Met een versterking als Roberto Carlos in de verdediging zou dit een goede stap zijn voor Ajax.

Het opmerkelijke nieuws uit de krant kwam vandaag naar voren. In de bron kwam niet naar voren hoeveel Ajax zou neer hebben moeten leggen voor de linksback. Het is dus niet duidelijk of dit nieuws een echt feit is maar zoals de krant het melde was het zeker een serieuze zaak. Eerder wisten de Amsterdammers zich al te verzekeren van Kenneth Perez (AZ), Jaap Stam (AC Milan) en Dennis Gentenaar (Borussia Dortmund).